#8 Renault Megane Politia Romana

   Salut! Eu sunt Andrei si astazi va voi spune o mica povestioara despre cum am gasit modul si vi-l voi si prezenta!

   Eu in momentul de fata detin un laptop. In casa mea se mai afla si un calculator partial functional. L-am deschis astazi, dupa o perioada de aproximativ 2 ani, pentru a vedea ce se mai afla prin el.  Umbland si navigand am dat peste un folder GTA San Andreas, unde am descoperit acest mod: Renault Megane Politia Romana! Din moment ce calculatorul mergea foarte greu, am transferat fisierele in laptop-ul meu si am vrut sa vad cum arata. Am fost foarte surprins de grefica uimitoare pe care o are si detaliile sale! Modul este unul frumos si nu ocupa mult spatiu!
 
   Vreau sa spun ca nu cunosc autorul original al acestui mod, dar il voi uploada pe GTA Inside, pe profilul meu, pentru ca si voi sa il vedeti si sa va puteti juca cu el! Il veti gasi in cateva ore, sau chiar maine pe site! Eu va salut, va urez sanatate si fericire si nu uitati, STATI IN CASA!









   Apropo, acesta este un mic spoiler. Va aparea in curand o masina de comanda a pompierilor!

Comments