#2 Mercedes Sprinter Ambulanta

   Cum incepe orice poveste, asa incepe si cariera mea ca modder! Ei bine, lumea aceasta, mai ales acum, se confrunta cu tot felul de virusi, razboaie si alte lucruri urate! De aceasta data, prezint un mod propus de un prieten si mai exact un Mercedes Sprinter din cadrul Serviciului Medical de Urgenta, un vehicul de tip Ambulanta! Poate o sa zica cineva ca degeaba l-am creat, fiindca nu o sa il descarce nimeni, dar sunt destui de multi doritori pentru un asemenea vehicul!
   Asa ca, fara sa mai stam la discutii, o sa va las cateva poze mai jos cu modul, iar pentru download, il veti gasi pe profilul meu de GTA Inside (Profilul Meu) ! Imi pare rau, dar nu am descoperit care este autorul original, al acestui mod!


 



Comments

  1. Salut frate ! Vad ca iti plac masinile de tip emergency . Doresti sa facem o colaborare ? Ma pot descurca cu modelele dff si txd , te pot ajuta . ma poti contacta pe gmail : vladutdudu6@gmail.com sau pe discord : Dalvin.G63#7707

    ReplyDelete

Post a Comment